The Last Man on Earth

2015-2018 yılları arasında çekilen 4 sezonluk komedi dizisidir. Dünyaya kısa sürede yayılıp herkesin ölümüne sebep olan bir virüsten tek kurtulan insan olduğunuzu düşünün. İlk günler bütün marketler sizindir, her şey taze ve bedavadır. Ama kısa bir süre sonra yalnızlık dayanılmaz hale gelir ve tek bir ses duymaya hasret kalmaz mısınız? Bizim Phil Miller da işte bu hayatı adım adım yaşıyor. Dizi ile ilgili spoiler vermek istemiyorum ama afişinde de tek kişi olmaması dünyadaki tek insanın Phil olmadığını belli ediyor zaten :) 

Çok kaliteli bir dizi olduğunu söyleyemem ama fena da değildi. Sadece izlerken çok fazla mantık hatası aramamak lazım. Dizi hakkında aşırı komik olduğuyla ilgili yorumlar yapılmış ama ben o kadar komik bulmak için fazla gerçekçiyim sanırım. Aslında tüm sezonlar aynı tempoda gitmedi zaten. Bazen ciddi anlamda artmış bir kalitede ilerlediler ama yeni sezonun ilk bölümünü merakla beklerken dizinin yayından kaldırıldığı açıklandı. 

Düşüncelerim biraz karışık. İzlenmez diyemiyorum ama izleyin de diyemiyorum. Yazı tura atılabilir..😄


Yayınlanma tarihi: 2015-2018
Süre: 22 dk.
Bölüm Sayısı: 67

Yorumlar

En çok okunanlar

Fyodor Dostoyevski - Timsah

Jack London - Yıldız Gezgini

How I Met Your Mother