How I Met Your Mother

İleride gelecek olan güzel günler için sakladığım ama o günlerin gelmeyeceğini anladığımda izlemeye başladığım dizi... 
Böyle arkadaşlık dizilerini izleyip bitirince boşluğa düşüyorum. Aynı hissi Friends'i bitirdiğimde de yaşamıştım. 

Himym Ted Mosby'nin gelecekteki çocuklarına her bölümde arkadaşlarıyla olan anılarını anlattığı ve en sonunda anneleriyle tanışmasına bağladığı 9 sezonluk bir dizi.

İlk 6 sezondan sonra espri kalitesinde düşme oldu ama genel anlamda çok başarılı ve pişman etmeyen bir yapım.

Ben biraz Ted hakkında yazmak istiyorum. Defalarca kaybeden Ted çoğu zaman umutsuzluğa düşse de bazen arkadaşlarının desteğiyle bazen de kaderin karşısına kritik zamanlarda çıkardığı fırsatlarla yaptığı geri dönüşler ile dikkat çekiyor. Yani çoğunun dikkatini öyle çekiyordur ben daha çok gülümsemesine bakıyordum 😍 💓 Bence dizi zaman zaman bu yoldan çıksa da asıl konu çocukların annesi değil de Ted ve Robin ilişkisi.

Başrol oyuncusu Ted gibi gözükse de dizinin asıl taşıyıcısı Barney Stinson. Pahalı takım elbiseleriyle, Friends'deki Chandler gibi ne iş yaptığının bilinmemesiyle, 'challenge accepted'leriyle hatta reelde hala ulaşabileceğimiz blog sayfasıyla en akılda kalıcı karakter Barney bence. İsminin baş harflerinin B.S. (bullshit) olmasına da ayrıca dikkat çekilmişti.

Bence en önemli kısımlar Lily ve Marshall ilişkisinde saklıydı. Üniversitede başlayan ve sonsuza kadar süreceğine emin olduğumuz ilişki. Lily biraz daha bencil olan taraf. Hatta düşündüm de Marshall ilişkinin tüm yükünü çekiyor.  👫

Şimdiden özledim onları 😊

Yayınlanma tarihi: 2005-2014
Süre: 22 dk.
Bölüm Sayısı:208

Yorumlar

Yorum Gönder

En çok okunanlar

Fyodor Dostoyevski - Timsah

Jack London - Yıldız Gezgini