Louise Penny - Siyaha Çalan Bahar

Selam!

Yazara ait bir romanı ilk defa okuyorum o yüzden neyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Genel olarak basit kurguda ilerlemesi ilk sayfalardan dikkatimi çekti. Ayrıca Fransız isimleri nasıl okuyacağımı bilemediğimden de gereksiz bi acı çektim 😒 Bir de kitabı geniş zamana yayarak okumamanızı tavsiye ederim çünkü çok fazla karakter var. Sürekli "Bu kimdi yaa???" 👀 diye düşündüm ben.

Hep olumsuz yorum yaptım ama kitabı bir kenara koyacak kadar da fena değil.

Three Pines'de huzur içinde yaşayan bir grup insan kasabaya tatil için gelen bir medyumla karşılaşınca ayin yayıp ruh çağırmaya kalkar. Bu ayini yeteri kadar korkutucu ve etkili bulmayan gruptan biri bu işi Hadley Evi denilen yıllar önce terk edilmiş ve ürkütücü olan evde tekrar denemeyi önerir. İkinci ayin ilkindenden farklıdır çünkü aralarından birisi korkudan oracıkta ölür. Adli tıp raporları ve diğer araştırmalar gösterir ki bu ölüm normal değil cinayettir. İşin içine polis girer ve ayin sırasında odada bulunanlar arasından hangisinin katil olduğunu bulmaya çalışır.

Aslında konu çok güzel, kurgu da fena değil. Bazı sayfalarda kendi film sahnelerim istemeden gözümde canlandı. 🎥

5 üzerinden 3.5 veriyorum. 😏

Yayınevi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 544
Türkçesi: Özlem Dağ

Yorumlar

En çok okunanlar

Fyodor Dostoyevski - Timsah

Jack London - Yıldız Gezgini

How I Met Your Mother